سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6  راهکار برای افزایش طول عمر فرش

از لوله کشی تا کف سازی، همه چیز در یک ساختمان باید در طول زمان به درستی نگهداری شود تا کارآمد و مقرون به صرفه باشد. صرف نظر از نوع ساختمان، موقعیت مکانی یا متراژ مربع، مالکان و مدیران قالیشویی آئین خراسان مشهد نه تنها روی محصولاتی سرمایه گذاری می کنند که فضایی جذاب و راحت ایجاد می کند، بلکه طول عمر و بازگشت سرمایه  را نیز در نظر می گیرند.

 

وقتی صحبت از فرش می شود، امید به زندگی بر اساس استفاده و مراقبت در چند سال اول بسیار متغیر است. مراقبت صحیح از فرش می تواند باعث افزایش عمر فرش تا چندین دهه شود. با این حال، به تعویق انداختن مراقبت از فرش برای مدت طولانی - اجازه دادن به خاک و لکه ها برای دائمی شدن و فرسودگی یا پاره شدن الیاف ، می تواند طول عمر فرش را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. مدیران قالیشویی آئین خراسان مشهد که به بهترین شیوه ها پایبند هستند، می توانند بهتر از سرمایه گذاری خود محافظت کنند و در عین حال زیبایی ساختمان های خود را حفظ کنند.

 

سرمایه گذاری درست انجام دهید

فرش مزایای مختلفی را در امکانات تجاری ارائه می دهد، از جمله کمک به جو کلی محیط و توانایی محدود کردن صدا.

 

هنگام انتخاب فرش به جزئیات و ویژگی های زیر توجه کنید:

 

محل قرارگیری

 آیا فرش دیوار به دیوار قرار می گیرد یا فقط در مناطق خاصی از ساختمان؟ اگر فرش در نزدیکی ورودی ها و خروجی ها قرار می گیرد، بهتر است فرشی بادوام انتخاب کنید و آن را با حصیر تکمیل کنید که بتواند خاک و رطوبت را جذب کند. به همین ترتیب، اگر فرش در مناطقی که غذا و نوشیدنی سرو می شود یا تهیه می شود، قرار داده شود، نصب فرش ضد لک یا استفاده از یک محصول ضد لکه مفید خواهد بود.

دوام

 کاشی های فرش به طور فزاینده ای محبوب شده اند، زیرا بسیار بادوام هستند و به راحتی نصب می شوند و حتی در صورت نیاز جایگزین می شوند. گفتنی است، تمام کاشی‌های فرش یا فرش‌های سنتی به گونه‌ای ساخته نمی‌شوند که دهه‌ها استفاده را تحمل کنند، بنابراین لازم است درباره دوام یک محصول با سازنده صحبت کنید.

ساخت و ساز

 اکثر امکانات تجاری فرش پرزدار را به دلیل فرآیند نصب ساده و قیمت پایین آن انتخاب می کنند. با این حال، فرش ساخته شده با 100? پشم یا ترکیب پشم می تواند ظاهر و احساسی مجلل ارائه دهد و در عین حال نگهداری آن آسان باشد. ساخت فرش نه تنها برای اهداف طراحی مهم است، بلکه بر محصولاتی که برای تمیز کردن و نگهداری موثر آن در طول زمان نیاز دارید نیز تأثیر می گذارد.

پایداری

 امروزه راه های متعددی برای کاهش ردپای محیطی ساختمان وجود دارد. برای فرش، توجه به تعهد سازنده به مواد و فرآیندهای پایدار مهم است، زیرا برخی از فرش ها با مواد مضر درمان می شوند. شما همچنین می توانید فرش ساخته شده با مواد بازیافتی را انتخاب کنید.

استراتژی های موفقیت

پس از انتخاب فرش مناسب برای تاسیسات خود، نوبت به تدوین برنامه نگهداری می رسد. اکثر فرش های تجاری باکیفیت، عمری بین 10 تا 30 سال دارند. برای رسیدن به حداکثر امید به زندگی، نیاز به مراقبت مناسب به طور منظم دارد. چهار پایه یک برنامه مراقبت از فرش هوشمند از نظر قالیشویی آئین خراسان مشهد شامل نگهداری پیشگیرانه، نگهداری روزانه، نگهداری موقت و نگهداری ترمیمی است.

زمان خشک کردن را سرعت ببخشید

اگر با هواکش آشنا نیستید، این فناوری ساده است. این فقط یک فن است که جریان هوای دائمی در حال حرکت را در سطح کف هدایت می کند. برای خشک کردن سریع مناطق در محیط های پرترافیک ایده آل است. توجه داشته باشید که دستگاه استخراج باید آب اضافی را از قبل حذف کرده باشد، بنابراین فرش شما به جای خیس شدن باید مرطوب باشد.

قبل از قرار دادن هواکش در یک محیط تجاری، یک تابلوی کف مرطوب نصب کنید تا از رعایت مقررات ایمنی و پیشگیری از خطر اطمینان حاصل کنید. پس از روشن کردن فن، اجازه دهید تا فرش کاملا خشک شود. زمان لازم بسته به اندازه فرش، میزان رطوبت موجود و سایر عوامل مرتبط متفاوت خواهد بود.

 

یک برنامه منظم تمیز کردن را حفظ کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد، حتماً روزانه فرش های تجاری را به طور کامل جاروبرقی بکشید. تمیز کردن عمیق با دستگاه های قالیشویی آئین خراسان مشهد گرم شده زمان‌بر و فشرده‌تر است، بنابراین فقط باید هر دو ماه یکبار انجام شود. ما حداقل دو بار در سال را توصیه می کنیم. اطمینان حاصل کنید که تجهیزات شما تمیز و کاملاً عملیاتی است، یک برنامه زمان بندی تنظیم کنید و برای اطمینان از نتایج مطلوب به آن پایبند باشید.

و در اینجا شما آن را دارید، راهنمایی برای تمیز کردن فنر فرش که تمام موارد ضروری را پوشش می دهد. با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید محیط داخلی تمیزتر، سالم‌تر و جذاب‌تر را نه تنها در فصل بهار، بلکه در کل سال تضمین کنید.

 

منبع : دانشجونیوز